Založ si blog

RegioJet končí. Zavádzanie ľudí však pokračuje

Od dnes prestanú premávať vlaky Regiojet na vnútroštátnej linke z Bratislavy do Košíc. Čo sa ale zjavne nezmení sú neustále útoky na všetkých, na všetko…. a negatívna energia, ktorú RegioJet okolo seba šíri. Bolo to tak od začiatku a vydržalo im to až do konca.

Zaručene by vystačilo na celý samostatný článok keby sme mali opísať všetky tie hry ktoré skúšali českí manažéri na štát a cestujúcich. Stačí sa pozrieť na skupinu na facebooku (https://www.facebook.com/zazltevlaky), kde akože „nezávislí podporovatelia“ bojujú za Regiojet a jeho zotrvanie na linke Bratislava – Košice. Heslo „Za žlté vlaky“, profesionálna grafika, profesionálne hashtagy, určite by nikomu ani v zlom sne nenapadlo, že za tým nie je profesionálna robota. Konkrétne niekoho kto sa nám tu drží zubami nechtami.

Vcelku zvláštne pôsobí aj bloger na Denníku N (https://dennikn.sk/blog/dva-roky-ficovych-vlakov-zadarmo-premarnena-sanca-na-zmenu/), ktorý sa ako PR manažér Regiojetu rozhodol že bude takto v priamom prenose obhajovať svojho zamestnávateľa. Človek s rovnakým krstným menom (aj keď je vlastne asi nepodstatné o koho presne ide) potom na oficiálnom Regiojetu ľuďom odpisuje, že keby hlásil zastávky vo vlaku predseda parlamentu, tak by mu nikto nerozumel. Autor blogu síce nepozná pána Danka ani nepíše tento blog so žiadnym zámerom niekoho obhajovať. Prečo sa však nejaká firma znižuje k tomu, aby na svojom Facebooku strápňovala predsedu parlamentu? Asi nemáme všetky informácie, aby sme to vedeli úplne pochopiť.

To dobré zmazali zlým

„Nedostali sme od štátu jediné euro, naopak, každý rok sme odviedli do štátnej pokladnice 7 miliónov eur na poplatkoch a daniach.“ Toto sa objavilo tiež na Facebooku RegioJetu a nejako zabudli dodať, že na vlakovú linku do Komárna dostávajú 8 miliónov eur ročne od štátu a mimochodom ju nezvládajú a majú tie vozne preplnené. Namiesto toho stále dokolečka hovoria, že potrebujú viac peňazí na viac spojov, aby mali vyššiu dotáciu.

S RegioJetom sme si toho zažili naozaj veľa, určite si mnohí pamätáme prvý fiktívny odchod z linky do Košíc, ktorý sa nakoniec vlastne neudial. Táto česká firma síce dokázala inšpirovať štátne železnice k tomu, aby sa viac snažili so službami a zaviedli napríklad toalety s motívom prírody. Veď aj tie sú fajn.

RegioJet ale často iba vytvára ilúziu modernosti a je pritom známe že ľudí z Bratislavy do Košíc vozil vo vyradených starých vozňoch, ktoré už niekde nepotrebovali a tak potom vyzerá aj ich spoľahlivosť. Myslím, že za takéto správanie by túto firmu v západnej európe asi teda rozhodne dlhšie nestrpeli.

P.S. Autor síce nie je taký dôležitý ako pán Počiatek, Danko a ďalší páni, ale pre istotu neuvádza telefónne číslo, aby ho pán Jančura náhodou nezverejnil. Keďže to je teraz moderné. A odkiaľ má vlastne pán Jančura čísla na všetkých politikov, keď hovorí že hrá čistú hru?

Petrohrad, Rusko, Chrám Spasiteľa na krvi

Ruský pár kanibalov sa priznal k vražde až 30 ľudí

26.09.2017 15:56

Polícia našla v dome obvinených rôzne časti ľudských tiel a mäsa, ktoré pôjdu na testy DNA.

Korčok, Boris Johnson

Johnson a Korčok diskutovali aj o pokrokoch v rokovaniach o brexite

26.09.2017 15:09

Obaja partneri sa zhodli, že Veľká Británia neodchádza z Európy a potvrdili, že je strategickým investorom na Slovensku.

Koniec diaľnice, diaľnica, značka

OĽaNO prekáža, že štát chce stavať cesty 'našim Maďarom'

26.09.2017 15:04

Hnutiu OĽaNO sa nepozdáva zoznam prioritných diaľničných stavieb. Tvrdí, že minister dopravy ho urobil podľa toho, kde má Most-Híd voličov.

Otvorenie akademického roka

Univerzite Komenského chýba k storočnici už len krok

26.09.2017 15:00

Historická aula Univerzity Komenského v Bratislave už po 99. raz zašumela vravou nedočkavých študentov pripravených rozšíriť si svoje vedomosti.

kvasnovsky

Len ďalšia Blog.Pravda.sk stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1385x
Priemerná čítanosť článkov: 1385x

Autor blogu

Kategórie

Archív