Založ si blog

RegioJet končí. Zavádzanie ľudí však pokračuje

Od dnes prestanú premávať vlaky Regiojet na vnútroštátnej linke z Bratislavy do Košíc. Čo sa ale zjavne nezmení sú neustále útoky na všetkých, na všetko…. a negatívna energia, ktorú RegioJet okolo seba šíri. Bolo to tak od začiatku a vydržalo im to až do konca.

Zaručene by vystačilo na celý samostatný článok keby sme mali opísať všetky tie hry ktoré skúšali českí manažéri na štát a cestujúcich. Stačí sa pozrieť na skupinu na facebooku (https://www.facebook.com/zazltevlaky), kde akože „nezávislí podporovatelia“ bojujú za Regiojet a jeho zotrvanie na linke Bratislava – Košice. Heslo „Za žlté vlaky“, profesionálna grafika, profesionálne hashtagy, určite by nikomu ani v zlom sne nenapadlo, že za tým nie je profesionálna robota. Konkrétne niekoho kto sa nám tu drží zubami nechtami.

Vcelku zvláštne pôsobí aj bloger na Denníku N (https://dennikn.sk/blog/dva-roky-ficovych-vlakov-zadarmo-premarnena-sanca-na-zmenu/), ktorý sa ako PR manažér Regiojetu rozhodol že bude takto v priamom prenose obhajovať svojho zamestnávateľa. Človek s rovnakým krstným menom (aj keď je vlastne asi nepodstatné o koho presne ide) potom na oficiálnom Regiojetu ľuďom odpisuje, že keby hlásil zastávky vo vlaku predseda parlamentu, tak by mu nikto nerozumel. Autor blogu síce nepozná pána Danka ani nepíše tento blog so žiadnym zámerom niekoho obhajovať. Prečo sa však nejaká firma znižuje k tomu, aby na svojom Facebooku strápňovala predsedu parlamentu? Asi nemáme všetky informácie, aby sme to vedeli úplne pochopiť.

To dobré zmazali zlým

„Nedostali sme od štátu jediné euro, naopak, každý rok sme odviedli do štátnej pokladnice 7 miliónov eur na poplatkoch a daniach.“ Toto sa objavilo tiež na Facebooku RegioJetu a nejako zabudli dodať, že na vlakovú linku do Komárna dostávajú 8 miliónov eur ročne od štátu a mimochodom ju nezvládajú a majú tie vozne preplnené. Namiesto toho stále dokolečka hovoria, že potrebujú viac peňazí na viac spojov, aby mali vyššiu dotáciu.

S RegioJetom sme si toho zažili naozaj veľa, určite si mnohí pamätáme prvý fiktívny odchod z linky do Košíc, ktorý sa nakoniec vlastne neudial. Táto česká firma síce dokázala inšpirovať štátne železnice k tomu, aby sa viac snažili so službami a zaviedli napríklad toalety s motívom prírody. Veď aj tie sú fajn.

RegioJet ale často iba vytvára ilúziu modernosti a je pritom známe že ľudí z Bratislavy do Košíc vozil vo vyradených starých vozňoch, ktoré už niekde nepotrebovali a tak potom vyzerá aj ich spoľahlivosť. Myslím, že za takéto správanie by túto firmu v západnej európe asi teda rozhodne dlhšie nestrpeli.

P.S. Autor síce nie je taký dôležitý ako pán Počiatek, Danko a ďalší páni, ale pre istotu neuvádza telefónne číslo, aby ho pán Jančura náhodou nezverejnil. Keďže to je teraz moderné. A odkiaľ má vlastne pán Jančura čísla na všetkých politikov, keď hovorí že hrá čistú hru?

Milan Rastislav Štefánik

Politici si pripomínajú výročie úmrtia generála Štefánika. Mestá a obce organizujú pietne spomienky

04.05.2024 12:49

Milan Rastislav Štefánik zomrel 4. mája 1919 pri tragickej leteckej nehode pri pristávaní neďaleko Bratislavy.

Francúzsko / Police /

Prestrelka neďaleko Paríža si vyžiadala jedného mŕtveho a šesť zranených

04.05.2024 12:23

Malo ísť o vyrovnávanie si účtov v súvislosti s obchodovaním s drogami.

Michal Šimečka

Za predsedu PS snem zvolil opätovne Michala Šimečku

04.05.2024 11:14

Podporu mu vyjadrilo 155 zo 161 hlasujúcich delegátov.

Luhansk / UA vojak / UA armáda /

Ďalšia pomoc Ukrajine za 50 miliárd dolárov? USA rokujú s krajinami G7

04.05.2024 11:00

Peniaze by mali byť splácané z neočakávaných ziskov zo štátnych ruských aktív mrazených prevažne v Európe, z ktorých stále plynú úroky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 2455x
Priemerná čítanosť článkov: 2455x

Autor blogu

Kategórie

Archív